Openingstijden

De Milon Cirkel: Spiertraining bewezen effectief bij overgewicht!

Wat zou je voorkeur hebben?

Per week kilometers hardlopen of 2x per week 35 minuutjes leuke afwisselende en motiverende spiertraining? Beide zijn geschikt om calorieën te verbranden, maar in de drukte van alledag kunnen wij ons voorstellen dat je liever aan spier-training doet om af te slanken.

Hoe meer spieren, des te meer vet verbranding. Met deze energieverslinders houd je jezelf jong, beweeglijk en slank.

Daarom train je op de Milon Cirkel, de beste training voor een slanker figuur en vitaler lichaam.

De Milon Cirkel

De Milon Cirkel is een slimme combinatie van 6 volautomatische krachttoestellen en 2 maal 4 minuten conditietraining. Eén maal de cirkel duurt 17,5 minuutjes! Twee maal de cirkel is ideaal en kost je slechts 35 minuten.

Revolutie

Voor het eerst zijn er nu toestellen die zich volautomatisch instellen én die in het terugkeren meer weerstand geven dan wat je weggedrukt hebt! Dit noemt men excentrisch trainen. De Milon Cirkel doe je nooit alleen en wordt uitgevoerd in een opgelegd tempo. Samen trainen is leuker!

Resultaat

Je kunt je nu volledig veilig helemaal geven! Zonder inspanning geen resultaat! Het samen trainen motiveert. Elke training kun je meer aan! Reeds na de eerste training voel je jezelf super! De excentrische training zorgt voor 30% meer spierversteviging. De Milon Cirkel verhoogt je stofwisseling 15x langer dan een gewone uithoudingstraining.

Praktisch

Op de Milon Cirkel train je 35 minuten eventueel aangevuld met een warming-up van een kleine 10 minuten. Je kunt ook 1 rondje in de cirkel combineren met je normale sportactiviteiten zoals groepslessen, kracht- of cardiotraining. Zelfs ervaren sporters voelen snel extra resultaat.

Hoe vaak

  • 6x per maand is voldoende
  • 8x per maand is ideaal